אז אחרי שעבדנו ועמלנו והשתדלנו - יש לנו תכנית מוכנה. ומה עכשיו?
ברור שאנחנו רוצים שהתכנית תהיה עצמאית ונוכל להיכנס אליה גם ללא scratch. השלבים הבאים עשויים להיות מעט מסובכים אבל ננסה צעד אחר צעד להסביר אותם:
1. שמירה של הקובץ מה scratch - שמירה של הקובץ מה scratch תתבצע על ידי לחיצה על "קובץ" ולאחר מכן על "שמור". כעת, הקובץ נמצא (אני מקווה שאתם יודעים היכן...) ואנחנו עוברים לשלב הבא.
2. המרה של הקובץ מפורמט SB2 לפורמט SWF - זהו שלב ביניים ולצורך כך השתמשתי בתכנית הענן junebeetle. נכנסים לקישור ומעלים את הקובץ שלכם לתכנת הענן על ידי לחיצה על open scratch file
בוחרים את הקובץ שלכם ואז לוחצים על convert to swf:
כעת שימו לב לתת לקובץ סיומת של swf, לדוגמא: example.swf
3. היכנסו לקישור הזה והורידו את גרסת הניסיון חינם ל 30 ימים. התכנה הזו אמורה לעשות את ההמרה בין swf ל exe.
4. פתחו את התכנה והעלו את הקובץ שלכם:
5. לאחר מכן, תתבקשו לקבוע היכן לשמור את הקובץ לאחר ההמרה:
6. ואם הכל מוכן - תוכלו להמיר את הקובץ על ידי לחיצה על convert:
זהו - התכנית שלכם מוכנה!
התכנית יכולה לרוץ על כל מחשב, עם אינטרנט ובלי, עם scratch ובלי. בקיצור - תכנית עצמאית לחלוטין.
רק שימו לב! גרסת הניסיון מייצרת קובץ שדואג להזכיר כל העת שהוכן בגרסת הניסיון. זוהי הודעה שיכולה לעצבן (ויכולה שלא..) ואם אתם רוצים להוריד אותה תצטרכו לרכוש את הגרסה המלאה ולהיפרד מ 39.75$. סכום זניח אם אתם בסיומו של פרויקט ענק אולם סכום לא מבוטל עבור מייקרים צעירים..
בהצלחה!!
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
הערות? הארות? יש לך משהו חשוב לספר לכולם? שאלות?
נשמח לשמוע!
(התגובה תפורסם בהקדם בכפוף לאישור מערכת מייקינג)