יום רביעי, 22 במאי 2019

מיני מדפסת תלת מימד - Easy Threed

המיני מדפסת תלת מימד Easy Threed משנה את כללי המשחק. אם עד עכשיו הכרנו מדפסות כמו אולטימייקר ומייקרבוט שפנו למוסדות חינוך ותכניות שחיפשו מקסימום אמינות ומינימום תקלות או לחלופין Anet או Ender שהציעו מדפסות זולות בהרבה אך דרשו הרכבה והתעסקות - ה Easy Threed משנה את כללי המשחק: מדפסת זולה יחסית שמאפשרת, ללא התעסקות, להדפיס בקלות.




המחיר
נתחיל מהמחיר שבהחלט משחק כאן תפקיד. העלות של המדפסת ב Gearbest היא כ 500 ש"ח. לפעמים המחיר אפילו נמוך יותר (מניסיון...). לעומת המחיר של אולטימייקר 3 (16,000 ש"ח) או המחיר של ה Ender 3 (כ 1200 ש"ח) - המחיר של ה Easy Threed נמוך משמעותית. 


משטח הדפסה
משטח ההדפסה של ה Easy Threed קטן מאד. אם אתם רוצים להדפיס מודלים גדולים - זה ממש לא המדפסת המתאימה. אם אתם מחפשים להדפיס מודלים של עד 10X10 ס"מ, זו בהחלט יכולה להיות בחירה טובה. 

מהירות הדפסה
מהירות ההדפסה של המדפסת איטית מאד. ברירת המחדל היא 30 מ"מ בשניה. כאשר ניסיתי להעלות את המהירות ל 50 - ההדפסה נכשלה. 

משטח מגנטי
המדפסת מגיעה עם משטח מגנטי מובנה. נוח מאד להוציא את המודלים בסיום ההדפסה. 

סלייסר
המדפסת מגיעה עם כרטיס זיכרון שעליו נמצא הסלייסר של המדפסת. אפשר להגדיר הגדרות ל Cura אבל לא עשיתי את זה עדיין. (עדכון: כאן תוכלו לראות איך מגדירים את ה Easy Theerd ב Cura). הסלייסר המובנה בסיסי מאד אבל עובד טוב עם המדפסת כך שעדיין לא ראיתי צורך לבדוק איך המדפסת עובדת עם סלייסרים אחרים. 

כיול
הכיול מתבצע באמצעות 4 ברגים במשטח ההדפסה. המארז אפילו מגיע עם מברג קטן תואם. כיול אינטואיטיבי ופשוט. ניתן לכייל את המשטח בעדינות תוך כדי ההדפסה של השכבה הראשונה ולראות את ההשפעה של הכיול במקום. 

מדפסת שקטה!
המדפסת שקטה ממש! אני לא משווה, כמובן, למייקרבוט שהיא בלתי נסבלת, אלא אפילו ביחס לאולטימייקר או ל Anet A8 - היא שקטה באופן משמעותי. אני מדפיס איתה גם בלילה והיא לא טורדת את מנוחתם של משפחתי... 






בקיצור:

למה כן? 
מחיר מעולה, ללא התעסקות בכלל, שקטה ממש.

למה לא? 
משטח הדפסה קטן, מהירות הדפסה איטית.

בשקלול הכולל: מומלץ מאד!!



5 תגובות:

  1. מה הגודל של המדפסת?

    השבמחק
  2. המדפסת עצמה בגודל של כ 19X19 ס"מ. משטח ההדפסה כ 12X12 ס"מ. מניח שאי אפשר לנצל את כולו אבל זה הכיוון...

    השבמחק
  3. האם הקישור הזה טוב?
    https://he.aliexpress.com/item/32868650263.html?storeId=3875073&spm=a2g1y.12024536.slider_13217869.0

    השבמחק
  4. אני לא קונה בדרך כלל ב AliExpress אז קצת קשה לי לומר. זה בסך הכל נראה בסדר אבל שים לב שהמחיר של המשלוח מאד מאד יקר...

    השבמחק

הערות? הארות? יש לך משהו חשוב לספר לכולם? שאלות?

נשמח לשמוע!

(התגובה תפורסם בהקדם בכפוף לאישור מערכת מייקינג)