יום חמישי, 17 באוגוסט 2023

רכב מיקרו:ביט (Elecfreaks Car) עם שלט

 אם בניתם את ה Elecfreaks Car בשליטה עם אפליקציה, והחלטתם לשדרג אותו ולשלוט עליו בעזרת מיקרו:ביט אחר - הגעתם למקום הנכון... 


החלטתי להשתמש בשלט של Elecfreaks אבל אפשר כמובן לעשות את ההתאמות ולהשתמש בכל שלט ואפילו במיקרו:ביט עצמו כשלט, ללא הרחבה פיזית נוספת. 

שימו לב שרוב השלטים (ואולי כולם?) לא מגיעים עם המיקרו:ביט עצמו ותצטרכו לדאוג למיקרו:ביט נוסף בעצמכם. 

תחילה יש להרכיב את השלט. ההרכבה אינטואיטיבית ולא דורשת מדריך או מגדיר. תוכלו פשוט להסתכל על הציור שעל גבי האריזה (או על התמונות במדריך הזה) כדי להבין בקלות מה מחברים ולאן. 


בחלק הקדמי של השלט תוכלו למצוא את הג'ויסטיק משמאל, המיקרו:ביט במרכז ועוד ארבעה לחצנים מימין. בחלק האחורי תוכלו למצוא את המקום לסוללות - 2 סוללות מסוג AAA - ואת הסימון של החיווט, כלומר, איזה כפתור בשלט מחובר לאיזה חיבור של המיקרו:ביט. ההדפסה הזאת יכולה לעזור לכם מאד ביצירת הקוד.



כעת נשאר רק להעלות את הקוד. שימו לב שיש קוד שונה לשלט ולרכב. אל תחליפו ביניהם... 

ראשית, נעלה את הקוד לרכב. בתחילת הקוד אנו מגדירים את התדר של התקשורת (חייב להיות זהה לתדר שבקוד השלט!) ואת הגדרת המנועים. בהמשך, אנו מגדירים איך הרכב יגיב לכל פקודה ופקודה שתתקבל מהשלט:




כעת, נשאר לנו להוריד את הקוד לשלט. הקוד לשלט מגדיר גם הוא את מזהה הקבוצה - כלומר, את תדר הרדיו ובנוסף, כמובן, מה יקרה עם כל לחיצה ולחיצה על השלט. 


תוכלו להוריד את הקוד מכאן >>>

כעת, הפעילו את השלט והפעילו את הרכב. אתם אמורים לראות על גבי המיקרו:ביט של הרכב סמיילי - אם אתם רואים אותו - סימן שאתם בתקשורת עם השלט ויכולים להתחיל לנסוע :-)

בהצלחה!! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הערות? הארות? יש לך משהו חשוב לספר לכולם? שאלות?

נשמח לשמוע!

(התגובה תפורסם בהקדם בכפוף לאישור מערכת מייקינג)